Open House Mimie Aziz

Yeahhh, tadi baru ja balik dari rumah Mimie Aziz Godekgodek. Sumpah penat gila babeng. Tapi menyeronokkan. Tidur rumah dia 3 hari 2 malam nuhhh. Go wif Tasya, Fatin, Izzati and Liyana. My besties ever. Dalam seronok ada sedih jugak.

Masa malam first tidoq umah kak mimie searious tak ngantok kot. Aku, Tasya dgn Izzati tak tidoq sampai 6 pagi. Liyana dengan Fatin bagoih punya dok mengerah. Hahaha~ Then kami mengambil kesempatan untuk menconteng muka depa dua. Sumpah wehh! Lawak gila. Aku conteng guna gincu, Tasya conteng guna ayeliner. Izzati tolong cover. But ini semua idea si IZZATI. Hahaha~

Then pagi tu depa bangun, hahaha~ Lawak kot. Semua pakat dok tgok depa jahh. Sebab? Muka depa kena conteng oleh, aku and Tasya. Haha~ Then masa open house, aku pun start ngntok. Masuk bilik keluaq bilik. Hahaha. Then buat rambut curl la. adododoi, dok dgn besties asyik gelak jaa.

Malam open house, kami nak p la kedai, otw p kedai, makkk aii nampak anjing! Tasya kalut lari, aku pun lari arr. Sedangkan anjing tu tak ligan pun. Haha~ Yg lain semua dah pakat terkejut pun lari lah. Then anjing lagi sekoq keluaq dari lorong umah kak mimi, aku dengan Tasya lari mcm pelesiq nuh. Celah semua kereta sampai anjing tak boleh kejar. Fatin, Liyana and Izzati pulak p kot jalan belakang, hahaha! Pulun dok ketuk pintu belakang suruh kak ija bukak. Hahaha~ 

Hahaha~ Tapi kami tak tgkap gambaq banyak pun. Ada sikit ja ;( Tapi tak kisah lolx! Sebab aku puas keluar dengan hampa semua! Sayang hampa wehhh <3