:))

-banyak orang tanya, 'mana AKU yang dulu'. Rindu kat aku? Aku dah tak macam dulu. aku dah lain sangat skrg, skrg aku nak buat sesuatu, Aku mesti fikir dulu. Dah tak macam dulu. Maybe hampa tgok aku, happy, periang, suka bg orang gelak. Tapi sebaliknya, hampa taktau ka? Sumpah sedih sangat bila tau benda ni. Then lepas 1, 1 pulak yang datang. Kenapa ni terjadi terlalu cepat? Ya Allah, aku tak kuat untuk semua ini. Hari2 aku menangis keseorangan. Takdak sapa yang dengar tangisan aku. aku memang takmau bagitau sapa2. Biar aku sorang ja hadapi. aku tak kisah, asalkan kawan2 aku semua tak campur dalam hal ni. aku takmau susahkan kawan aku semua. aku minta maaf kat hampa semua if aku ada bohong hampa, buat salah dengan hampa, or lukakan hati hampa semua. aku nk hampa tau, bukan aku sengaja nak buat semua tu. aku terpaksa. Biar orang benci, marah dekat aku. Asalkan orang tak sedih dengan aku. Aku takmau orang kesiankan aku, simpati dengan aku, aku takmau orang sedih tengok keadaan aku. Aku dah tak macam dulu. Dah tak boleh dress macam dulu. Dah tak boleh menari, gelak, happy2. And aku dah tak boleh berjalan macam dulu. Maybe hampa tak faham apa yang aku sedang cakapkan ni, takkan faham. Sebab ni lah keadaan seorang yang tidak berkaki. Yang selalu sedih, duduk di tempat yang sunyi. Tak mahu diganggu orang, takmau melihat orang sedih dengan keadaan aku. Aku nak hampa tau, aku pun takmau keadaan macam ni. Tetapi ini semua sudah ditentukan oleh tuhan. Kita hanya merancang. Takdak sapa mau dirinya tidak berkaki. Semua orang nak dirinya lengkap, cukup perfect. Tetapi aku disini, hanya menunggu takdir yang ditentukan oleh tuhan. Aku berterima kasih kepada orang yang selalu membahagiakan aku :-) -



Okay dah baca text atas tu? Sedih tak? Tak sedih? Whatever, wany tak kisah. Tp, ni first time, wany write text panjang ni. Boleh kan wany jadi penulis novel? Doa2 kan wany okay :)