kita masih muda adik oii. janganlah rosakkan masa depan kita. janganlah buat seseatu yang bodoh! sumpah yang hampa buat tu macam nak tunjuk riak hampa, tunjuk terer. heiii, hampa ingat hampa sapa nak buat cemtu? ni soal maruah seseorang. berdosa tau tak. bukan takat berdosa, mungkin hampa kena saman dengan parents budak tu! matanglah sikit! jangan sampai tangan lembut aku jadi kasar. selama ni aku lembut, ingat aku tak marah? dah cemarkan maruah budak tu, then pandai pulak ugut? what the hell? baling acid? berani ka? heiii, aku yang form3 ni pun tak terfikir nak buat kerja bodoh tu tauu! ala hampa ni budak, lupa pulak aku. Ehh, yalah baru nak up. baru nak masuk form1. alalalaiii. aku yang form3 ni pun tak pernah cemarkan maruah orang cemtu! hampa ingat hampa boleh lepas cemtu ja ka? heiii, we all, sebagai senior sch tu, kami akan jumpa balik cikgu semua! ingat aku tak berani? and aku janji dalam diri aku sendiri, aku akan bersihkan nama sch lama aku tu. sejak hampa ada, semua jadi macam sundal! sch tu pun dah tunggang langgang. ingat! mungkin aku tak boleh balas! tapi Allah maha melihat dan maha mendengar, setiap perbuatan hampa, Allah akan balas. jangan ingat hampa terlepas cemtu ja! remember!